Jak zapewnić wygodę klientowi w salonie fryzjerskim?

Jak zapewnić wygodę klientowi w salonie fryzjerskim?

Oprócz wysokiej jakości usług fryzjerskich klient oczekuje również, że będzie czuć się w salonie swobodnie. Przyjazna atmosfera oraz piękny wystrój nie wyczerpują listy rzeczy, o które powinno się zadbać. Podpowiadamy, jak zapewnić wygodę klientowi w Twoim salonie fryzjerskim.

Wygodne meble fryzjerskie

Możesz się zdziwić, jak wiele zależy od krzesła. Jednak jeśli weźmiesz pod uwagę ilość czasu, jaki niektóre klientki muszą spędzić na fotelu fryzjerskim podczas kolejnych etapów układania wymarzonej fryzury, zobaczysz, że jest to jeden z najistotniejszych sprzętów w twoim salonie fryzjerskim. Zakup fotela fryzjerskiego po kosztach na dłuższą metę przyniesie nam więcej frustracji niż zadowolenia. Na rynku wybór jest ogromny. W sklepach znajdziemy produkty powstałe głównie z komponentów polskich, włoskich i chińskich. Kupując fotel fryzjerski, koniecznie zapytaj o serwis. Nie każdy producent posiada serwis na wysokim poziomie.

Do fotela warto dokupić podnóżki. Wydaje się, że taka mała rzecz nie może zrobić różnicy nawet w ciągu dłuższego czasu spędzonego na fotelu. Takie myślenie jest błędne, ponieważ oparcie nóg choć na chwilę na podwyższeniu sprawia bardzo dużą przyjemność, następują wtedy zmiany w krążeniu krwi. Podnóżki spodobają się również najmłodszym klientom, którzy bardzo często wierzgają nogami w każdą stronę i trudno utrzymać ich w ryzach. Sprawdź, jakie podnóżki oferuje sklep internetowy modnakaja.pl i zamów to przydatne akcesorium już dziś.

 

Kompleksowa obsługa klienta w salonie fryzjerskim

Wizyta u fryzjera to nie tylko przesiadywanie w fotelu, choć z pewnością jest to najważniejszy punkt. Na taką wizytę składa się również kilka innych etapów. Recepcja fryzjerska to miejsce związane z rejestracją i pobieraniem opłat. Powinno być ono dostosowane do potrzeb współczesnego klienta. Obecnie bardzo wiele osób posługuje się kartami płatniczymi zamiast gotówki, dlatego obowiązkiem jest posiadanie czytnika kart w salonie.

Innym niedocenianym miejscem w salonie fryzjerskim jest poczekalnia. Warto wyznaczyć specjalny obszar, w obrębie którego klient będzie mógł spokojnie przeczekać moment wchłaniania się farby. Zaopatrz swój salon w wygodnie kanapy, stolik oraz napoje. Jeśli twoje fundusze są większe, możesz postawić telewizor lub radio.

 

Nie trzeba gigantycznych nakładów finansowych, aby dostosować salon fryzjerski do wymagań klientów. Poniesione koszty i tak się zwrócą, jeśli klienci będą wracać. Koniecznie zadbaj o wygodne fotele i dokup do każdego podnóżek. Wszystkie akcesoria możesz łatwo dopasować do już istniejącego wystroju, ponieważ na rynku dostępna jest niezliczona ilość fasonów i kolorów. Pamiętaj o tym, że wizyta w salonie fryzjerskim to nie tylko przesiadywanie w fotelu, ale też rejestracja oraz pobieranie opłat. Postaraj się, aby i wtedy twój klient miał poczucie, że trafił w dobre miejsce z usługami na najwyższym poziomie.

Google+

Komentarze