Jak podnieść swoje kwalifikacje zawodowe? Książki dla ambitnych

Jak podnieść swoje kwalifikacje zawodowe? Książki dla ambitnych

Marzysz o awansie, chcesz budować dobre relacje z klientem, założyć własną firmę lub być na bieżąco z biznesowymi trendami? Te książki mogą Ci w tym pomóc!

„Wielcy z wyboru”, Collins Jim, Hansen Morten T.

Autor bestsellerowej książki „Od dobrego do wielkiego” powraca z kolejnym tytułem, w którym analizuje problem prowadzenia biznesu w niepewnej, szybko zmieniającej się rzeczywistości współczesnych czasów. W oparciu o dziesięcioletnie badania i rzeczywiste historie, wraz ze współautorem Mortenem Hansenem stara się odpowiedzieć na pytanie, jakimi cechami należy się wyróżniać i jakimi wartościami kierować, by zbudować silne, prosperujące przedsiębiorstwo na miarę XXI wieku. Pozycja obowiązkowa nie tylko dla początkujących biznesmenów!

 

„Istotą przywództwa jest rozmowa. Jak poruszyć serca i umysły”, Ryde Robin

Na czym polega prawdziwe przywództwo? Jak prowadzić skuteczną rozmowę biznesową? Czy można zmienić sposób myślenia podwładnych? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziemy w książce Ryde Robin. Polecamy przede wszystkim menedżerom, kierownikom zespołów i szefom firm, którym zależy na prowadzeniu efektywnych spotkań z pracownikami.

 

„Crowdfunding. Zrealizuj swój pomysł ze wsparciem cyfrowego tłumu”, Giełzak Marcin, Malinowski Bartosz Filip

Crowdfunding to coraz popularniejsza metoda na finansowanie działalności debiutujących firm i projektów. Na czym dokładnie polega? Jakie obowiązki nakłada na właściciela ufundowanego biznesu? Jakie narzędzia warto wykorzystać w budowaniu działalności tego typu? Książka Giełzaka i Malinowskiego, dostępna np. na stronie http://livro.pl/ksiazki/biznes-ekonomia-marketing/biznes.html, to prawdziwe kompendium wiedzy na temat teoretycznych i praktycznych zastosowań crowdfundingu.

 

„Twarzą w Twarz. Komunikacja w kontaktach osobistych”, opracowanie zbiorowe

Książka w zestawie z CD, prezentująca skuteczne sposoby na udoskonalenie komunikacji oraz przełożenie jej na wyniki firmy. W dobie informatyzacji, poczty elektronicznej i telekonferencji kształtowanie takich umiejętności może być nieodzowne zarówno przy kontakcie z klientem, jak i wewnętrznej komunikacji w firmie.

 

„Własny biznes. Jak dojść do sukcesu”, Woźny-Tomczak Marta

Praktyczny przewodnik dla osób, planujących otwarcie własnej firmy. Autorka na bazie własnych doświadczeń prezentuje metody i ćwiczenia, przydatne w planowaniu działań biznesowych. Prosta recepta na to, jak osiągnąć sukces, z humorem i optymizmem!

Google+

Komentarze